Saturday, May 26, 2012

to dear beloved future husband... ♥ ♥ ♥ ♥

bismillahirahmanirahim...


dear my future husband..

Saya Bersyukur Awak Tak Ada Depan Mata Saya,
Saya Bersyukur Awak Tak Jumpa Saya,
Saya Bersyukur Awak Tak Tahu Perangai Saya,
Saya Bersyukur Awak Tak Tahu Apa Kegemaran Saya,
Saya Bersyukur Awak Tak Dengar Suara Lembut Saya,
Saya Bersyukur ALLAH Tak Mudahkan Urusan Kita Untuk Keluar Bersama,
Saya Bersyukur ALLAH Tak Membuka Pintu Hati Saya Untuk Berjumpa Awak,
Saya Bersyukur ALLAH Tak Murahkan Rezeki Awak Sekarang Untuk Belanja Saya Tengok Wayang,
Saya Bersyukur ALLAH Tak Lapangkan Masa Awak Untuk Berjumpa Saya..

dan Saya Turut Bersyukur Sebab Saya Tak Pernah Kenal Awak Sekarang.. dan Saya Mohon Pada ALLAH, Semoga Awak Dalam Keadaan Baik-baik Sahaja... Dunia dan Akhirat.. dan Saya Memohon Pada ALLAH Juga, Semoga Suatu Hari Nanti.. Semua Perkataan "Tak" Itu Telah Dimansuhkan Apabila Kita Telah Sah Diijab Kabulkan..

my sweetheart,
you must know that :

" i don't wanna be your girlfriends,
i just wanna be the one you call wife,
you presence bring me happiness,
you are my HALAL Prince Charming,
riding your Horse of Taqwa,
holding the Quran on the right,
and Sunnah on the left,
givng glad tidings to the Stranger.."

" marriage is not about love, is making the Ummah"
(creadit : ieyqa adam )   

insyaALLAH,
I will be a good daughter to our parents,
I will make sure to be the best wife I can be,
I will be the best mother to our child..
As long as you promise me one thing,
help me get to Jannah...


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



No comments:

Post a Comment